محیط زیست

آلودگی محیط زیست راجدی بگیریم

محیط زیست

آلودگی محیط زیست راجدی بگیریم

بیاییداینقدرشعارندهیم:(شهرماخانه ی ما)

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ
بیاییداینقدرشعارالکی ندهیم که شهرماخانه ی ماست
اگرواقعاشهرماخانه ی مابود،هرگزاین خانه ی بزرگ راآلوده وکثیف نمی کردیم
اگرواقعاشهرخودراخانه ی خودمیدانستیم هرگززندگی رابرای هم خانه های خودتنگ نمی کردیم
درست است شهرماخانه ی ماست،اما،مابایدمراقب این خانه باشیم
چگونه؟
  • بافرهنگ سازی صحیح
  • باکاشت سالانه یک درخت
  • بانریختن زباله
بیاییدیکم رعایت کنیم


موافقین ۶ ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
elahe sodagar

نظرات  (۹)

۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۱۴ ♪بانو هانیـ♪
لااااایک
جواب ورن:
ممنونم
ای کاش رعایت کنیم . 
جواب ورن:
ای کاش
ولی هیچ چیزی باای کاش حل نمیشود
 عموما افرادی که به زیبایی شهر و محیط زیست 
بی اعتنا هستند در منزل خودشان هم همینطور هستند 
جواب ورن:
نه فک نکنم
منزل خودشونوخیلی تمیزنگه میدارندالبته بغییریه عده
احسنت...

صدقتی...
جواب ورن:
ممنونم
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۹ فرناز فرزان
سلام
این روزا خیلی از درختان به بهانه نوسازی بافت فرسوده و ساخت آسمان خراش های تجاری و مسکونی قطع میش. خیلی از باغات تهران نابود شدن. در خوزستان هم تالاب هورالعظیم داره نفسهای آخر رو می کشه اما عملیات حفاری وزارت نفت خیلی مهم تر ازمسئله ی ریزگردهاست مهمتر از نفس کشیدن اهالی خوزستان!
ممنون که به این مهم پرداختید اما اونایی که باید بشنون گوش شنوا ندارن!
جواب ورن:
حیف دیه اونایی کی بایدبشنوندگوش شنواندارند
اگه همین درختان نباشن خودشون ضررمیکنن
ملت ایران به حدکافی افسرده هس بااین کاراافسرده ترم خواهدشد
خونه هاهمگی شدن آپارتمان اندازه ی یه لونه مرغی
نه ازحیاط خبریه ونه ازباغ وبوستان متاسفانه
همگی داریم سوبه نابودی میریم
بازم مادیدم گل ودرخت روبیچاره نسل های بعدی محرومن
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۳۷ عارفه علیزاده
خیلی هم عالی ....
جواب ورن:
ممنونم
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۱۴ اشکان احمدی
به شخصه یکی از ارزوهام انجام دادن یک کار مفید برای محیط زیستمون هستش
جواب ورن:
خب این ارزوروبه واقعیت تبدیل کن با کثیف نکردن محیط زیست
تبدیل ارزوبه واقعیت سخت نیس
ممنونم

سلام
سال نو مبارک
ان شاء الله سال خوب و پر برکتی داشته باشید
جواب ورن:
ممنونم آجی گلم
همچنین

من پوچ گرا بودم. سر کلاس خیلی می فهمیدم اما نمی گفتم از سال دوم  دانشگاه کم کم خودم رو پیدا کردم ...برای درس خواندن دلیل پیدا کرده بودم. شروع به خواندن کردم و همزمان شور و عشق داشتم سر کلاس اظهار نظر کنم

و وقتی امدم شروع کنم زمینم زدند..شور و عشقم را گرفتند...هر چه تقلا کردم روابط را درست کنم به من فرصت ندادند.............



جواب ورن:
واااا؟
چه حسودبودن

بنویس خودتوخالی کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">